Weer terug in Nederland na een maand Australië!

Hallo iedereen,

zit ik dan weer in het regenachtige Nederland, maarach, een beetje regen ben ik inmiddels wel gewend! :)
Het valt wel weer tegen om terug te zijn, maar dat ligt niet aan het temp.verschil..


Ik heb eigenlijk helemaal geen jetlag. Ben gisteren opgebleven tot een uur of half 11, wat voor mij dus half 8 de volgende ochtend alweer was en ik moet zeggen dat me dat niet eens veel moeite kostte. Toen ik vanmorgen wakker werd, wist ik wel heel even niet
waar ik was.. ("hey, geen stapelbedden om me heen!") Ik werd 's morgens van het vliegveld gehaald door mijn allerliefste zusje en 2 vriendinnen, Marion en Jantine. Ze stonden niet met ballonnen en spandoek achter het glas, omdat ze eigenlijk heel de zomertijd vergeten waren, dus ik heb uren met mijn backpack op buiten staan wachten.. Nee hoor, geintje, ze waren
precies op tijd, wat ze vast te danken hadden aan Jantine's snelle rijstijl! :) Ik ben voor mijn gevoel ook amper weggeweest. De weken zijn omgevlogen en ook de afstand heb ik niet zo
bewust meegemaakt, maar dat komt denk ik, omdat ik in 3 etappes erheen ben gevlogen. Heb geen 24 uur achter elkaar in het vliegtuig gezeten.

En nu begint het gewone leven weer.. weer wassen in een wasmachine waar ik niet eerst de dode, meegewassen insectjes uit hoef te vissen.. zowiezo weer wassen. Heb daar 1 keer gewassen, op Magnetic Island, wat een perfecte timing was, aangezien ik net mijn was over
alle stapelbedden had uitgehangen en toen moesten we evacueren..
Niet meer naar de grond kijken waar ik loop.. 'is het een blaadje (herfst begon daar) of is het een kakkerlak'.. Je weet het pas als hij, (in mijn geval; op je af) gaat rennen!
(Hoewel er gisteravond in mijn trappenhuis een kikker op de trap zat, dus ik heb vanmorgen toch wel een beetje gekeken waar ik mijn voeten neerzette..)
Niet meer een beperkte kledingkeuze uit een zorgvuldig ingepakte rugzak. En niet meer steeds je bed opmaken en als je de volgende morgen gelijk weer doorreist, weer je bed
afhalen.

Blijft over; een heleboel foto's en een heleboel mooie herinneringen! En.. een gespierde kont!! Was ik voor deze reis heus wel tevreden met mijn kont, het verschil van before and after is gewoon erg groot.. Feit is hoeveel ik uur ik ook sportte, 2 of 4 uur in de week; drillen bleef hij (wat bij buikdansles wel van pas kwam, maar toch..) Echt believe me.. niks geen bbb, bodypump of salsalessen meer.. ik zweer bij een maandje door Australie reizen. En je hoeft er niet speciaal voor te gaan hardlopen, gewoon sightseeen in zo'n heuvelachtig
land is voldoende! Kom nu maar op met die sloggi-fotosessie; ik ben er klaar voor! :)

Oke, enough van al die onzin. Morgen weer fijn werken
:( en snel iedereen weer zien en bijkletsen!

Groetjes en liefs uit het hagelachtige Nederland!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!