Laatste dag in Aussie

Hello everybody,

donderdagavond toen ik m'n laatste mailtje had verstuurd, wilde ik vroeg naar bed, maar toen ik Simon gedag ging zeggen, haalde hij me over om zijn goon op te maken. Het was wel rode (vind witte toch echt wel beter) en viel heel zwaar. Lag uiteindelijk weer pas 2 uur op bed, maar heb wel heel goed geslapen. :)

Gisteren vroeg eruit, de zon scheen, maar helaas niet voor lang.. Ik heb de havencruise gedaan en ben er eerst bij de Tarongo zoo uitgegaan. Was niet echt bijzonder, hoewel ik nu wel eindelijk een platypus in het echt heb gezien! En weer een tijd bij de koala's doorgebracht. De volgende stop was bij Darling Harbour en daar ben ik er maar uit gebleven. Het was de hele tijd bewolkt en af en toe wat regen. Heb nog wat gewinkeld en 's avonds regende het behoorlijk hard. Ik had me opgegeven voor de bbq op het dakterras, maar
die werd toen gewoon beneden in de keuken gehouden. Mijn kamergenootjes gingen uit (1 was jarig) maar ik had geen zin en ben mijn tas maar alvast in gaan pakken.
Vanmorgen op tijd uitgecheckt en.. de zon schijnt!!! Heerlijk. Heb een tijdje door de Botanic Garden geslenterd en bij Circular Quay de bus gepakt naar Paddington. Daar was een heel leuk marktje en ik ben nu in het bezit van 2 jurkjes, heel schattig, heb er 1 al gelijk aan, maar of ik ze in nederland ook ga dragen..?? Je had ook een kraampje waar je marshmellows en
aardbeien enzo kon kopen, in een heel chique bakje met een klein bakje belgian chocolate erbij. Zo leuk!! Zoiets zouden we in nederland ook moeten hebben.. zou echt heel goed lopen en was superlekker!!

Straks om een uur of 15.00 moet ik naar het vliegveld.. bleeeh.. ga denk ik heel veel films kijken dit keer. Kan nu vast niet zoveel en lang slapen als op de heenweg.
Vanaf morgen ben ik dus weer gewoon Angelique i.p.v. 'Enjelic' of miss. Heysteeg, zoals ik in de bus en gratis hostels heette.. ha ha. Moet je bij de bus je naam zeggen en ik dan doodserieus; van der Heysteeg!! Cindy had het verkeerd doorgegeven toen ik het boekte.
Wel fijn ook weer gewoon een schone badkamer en niet je kamer delen..

Oh, mijn tijd zit er bijna weer op. Ik ga nog even in het zonnetje zitten..

Tot snel allemaal!!!
Liefs en dikke knuffel!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!