Laatste dag in Townsville

Hello there,

of zoals ze hier overal zeggen, 'how are you?' Kom je een winkel binnen en wil je hallo zeggen, vragen ze elke keer alleen maar hoe het gaat. En dan moet je dat eigenlijk (is wel zo netjes) ook terug vragen.. Vorige keer zei een man, op mijn standaard 'fine' Really fine, of zeg je dat alleen maar om er makkelijk vanaf te komen.. Ja, dus!

Gisteren eigenlijk alleen maar een beetje geshopt en veel films gezien. Toen ik had bedacht dat ik beter van hieruit naar Sydney terug kon vliegen, was ik daar natuurlijk weer veel te laat mee. Mocht Linda's creditcard lenen, maar toen waren er al geen seats meer. Vanmorgen dus als eerste naar the flight centre gegaan en morgen om 9.35 uur vlieg ik. Toen ik de bus
wilde afbellen, bleken ze vandaag nog steeds niet richting north te rijden. Heb de krant vanmorgen, toen ik koffie ergens zat te drinken gelezen (val niet van je stoel weer, koffie en een krant!! Ja echt!!) en de chaos heel de weg van hier naar Cairns is echt heel erg; daken eraf, bomen om. Nou ja, je kan je er wel een voorstelling van maken. En het zusje komt er aan, waarschijnlijk raakt zij (wati genaamd) pas zondag land, dus daar heb ik dan helemaal geen last meer van.

Gisteravond kwam er een possum de hele tijd in de 'tuin' hier, dus Linda heeft m eten gevoerd, zodat we m goed op de foto konden krijgen. (Linda doet me eigenlijk wel een beetje aan Pien denken; 44 jaar, blond haar, houdt ontzettend van alle soorten dieren (i love bats..) en poepiebruin) In ice age 2 doen 2 possums mee, maar ik weet eigenlijk niet of dat eekhoornachtige ding in deel 1 nu ook possum is of niet... Vandaag verder een halve dag in het reef aquarium doorgebracht. Wilde ik gisteren al, maar toen waren ze (dankzij Larry) gesloten. Heb een paar hele leuke nemofoto's gemaakt en verder maar weer geshopt en nog
heel even op het strand kou geleden.

Onderweg in de bus kom je op je weg langs de oostkust allemaal plaatsjes tegen met rare namen, zoals; Woolgoola, Murwillumbah, Mooloolaba, Maroochydore.. Je snapt natuurlijk wel dat ik de hele weg in de bus tegen het raam geplakt heb gezeten, met m'n fototoestel in de aanslag, in de hoop een oempaloempa te zien.. Toen ik in een wegrestaurant ook nog eens
'wonka'chocolade zag liggen, wist ik het zeker.. Heb nooit geweten dat Sjakie en de chocoladefabriek een waar gebeurd verhaal was, tot deze reis!

Oh, mijn tijd is weer bijna op.. Gisteravond zat ik trouwens film te kijken (de 4e van
die dag.. :( ) en toen viel er een kakkerlak naar beneden op het meisje dat naast me zat.. Lekker hoor!! Was weer close! lucky me! Ben nu ook een engels boek aan het lezen, dus tegen de tijd dat ik terug ben, schrijf ik ook weer perfect engels.. ahum Maar ik ga maar even boven kijken, want er is iemand hier met een slang,die je kan vasthouden en ik moet nodig iets te eten gaan maken. Het is alweer 18.30 hier.
Morgen weer in Sydney, land om 1.05 uur, dus heb de hele middag nog daar en nog 2 dagen!!

Love and a big hug!!!
xxx lique

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!