Cyclone category 5 in Townsville

Hallo allemaal,

nou fijn te weten dat jullie je allemaal zo'n zorgen maken.. Nee hoor, geintje, het valt allemaal best mee. Hoewel het een flink rampgebied is. Gisteravond de hele avond 'cyclone news' om het kwartier zo'n beetje.. En een paar meiden hadden de hulplijn gebeld en die vrouw had gezegd, dat we ons heel erg zorgen moesten maken en daar weg moesten. Maar waarheen?? (gebied van Townsville tot Cairns liep gevaar) Vanmorgen is hij aan land gekomen en was hij inmiddels cat 5. Ergste van het ergste dus. Vergelijkbaar met
Katrina. De beelden op tv vanmorgen waren niet echt geweldig, maar hier regent het gewoon regelmatig en het waait flink. Lijkt Nederland wel!!

Verder gisteravond met Linda en een doktersstelletje wat zitten drinken en kletsen en daarna met wat Nederlanders. Nou ja, meer met maar 1 amsterdamse/limburger. Was wel raar, heb de eerste 10 min gebrekkig nederlands zitten praten. Kon er gewoon soms niet meer opkomen.. Op een gegeven moment riep een meisje; a snake! Ik verwachtte zo'n simpel bruin dingetje, maar nee hoor, het was een hele mooie. Ik heb toch wel wat van Steve Irwin overgenomen ha ha. Ik, die een slang echt leuk vindt.. Isn't he a beauty!

Ik ben zowiezo echt raar hier bezig hoor.. ik drink hier bijvoorbeeld behoorlijk veel alcohol. Gisteren zelfs echte wijn i.p.v. de goedkope goon (die ik overigens wel veel lekkerder vind..) en een malibu exotic op, soort breezer. En ik heb vandaag behoorlijk wat tijd lopend in de
regen doorgebracht en niet rennend, bang dat ik zou smelten.. Ik ben niet zo bang meer voor insecten (hoewel ik niet weet, wat er gebeurt als er 1 op me landt..:)) En het allerraarste, hou je vast, ga zitten, mocht je, heel vreemd zou dat zijn overigens, staan.. ik eet hier fruit!!! WAT!! Ja, echt, heb vandaag een nectarine op en gisteren een appel!! Wil iemand oma
bellen en dit heuglijke gezonde nieuws vertellen. Weet zeker dat het heel haar dag, wat zeg ik, week goed maakt! :)

Voor ik ging slapen heb ik gisteren nog een dansje gedaan met een kakkerlak. Ik van het ene op het andere been springend, (al tandenpoetsend) terwijl de kakkerlak van mijn ene voet naar mijn andere voet rent. Why?? I don't know!! Rotding! Linda vertelde dat ze een stelletje had zien koken (erg bijzonder) en een kakkerlak liep tegen de muur omhoog en viel in hun pan! (wel erg bijzonder :)) Jammer, dat ik het niet gezien had, had me rot gelachen!

Maar mijn internettijd zit er alweer bijna op.. maak je vooral geen zorgen om mij.. Ik zit maar in een cycloon. Ga morgen vlucht van hieruit zien te regelen.

Liefs en knuffel uit het natte Queensland!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!