Surfer's Paradise en Brisbane

Hai,

Toen ik zondagavond in Surfers nog wat sushi voor mezelf had gehaald en mijn tomaatjes e.d ging halen, kwam ik op mijn kamer en lag het stelletje wat er 's morgens lag nog steeds. Ben dus maar gezellig beneden gebleven. Ik ben aan tafel geschoven bij Trina (denemarken) en Yvon (canada) en heb met hun een hele gezellige avond gehad. Ze nodigden me gelijk uit om bij hun op de kamer nog even wat te komen drinken enzo. Leuke meiden! Toen ik naar bed ging had ik eindelijk de kamer voor mij alleen, maar helaas.. dat duurde niet lang. Het kleffe stel kwam weer terug en doken gelijk weer het bed in. Zo irritant! Zij was duitse en ik heb eerst een half uur tot 3 kwartier de hele duitse geschiedenis aan liggen horen, die ze hem fluisterend vertelde. Het stapelbed was zo gammel, dat ik zeeziek werd bij elke beweging. Oh, ik vergeet het irritantste.. in haar verhaal liet ze echt de hele tijd boeren tussendoor.. Niet zomaar een paar keer, maar na elke 2 zinnen ofzo. Ik was echt heel blij dat ik daar wegkon de volgende morgen. Heb echt kut geslapen. En toen kroop er 's morgens ook nog eens bijna een kakkerlak in mijn rugzak..

In de bus heb ik met een duitse meid eindelijk weer eens nederlands kunnen praten. In Brisbane aangekomen, het hostel gezocht en door Brisbane gaan wandelen. Echt weer zo'n gave botanic garden en toen ik met de ferrie naar de South Bank ging ontdekte ik daar een
strandje. Heerlijk! Eindelijk mijn bikini aan!! Toen ik daar vandaan ging, belandde ik nog in het
conservatorium, omdat ik een wc zocht. En ben ook nog naar het museum geweest. Was heel leuk, elk australisch beest hebben ze daar (opgezet of namaak). Toen ik voor de vitrine met spinnen stond kwamen er 2 canadezen bij me staan. Ja, deze heb ik vanmorgen op de foto gezet (GROOT!) oh, en deze is heel gevaarlijk. En toen vertelde hij dat er een meisje pas in Sydney was gebeten door 1. Het beest viel op haar borst en ze is wel gelijk naar het
ziekenhuis gebracht, maar toch overleden.. Oke!! Die andere zei gelijk, je bent haar bang aan het maken, maar het was echt waar zei hij. Ben ook nog even bij de artgallery naar binnen
gelopen, maar was daar zo weer weg.

Nu komt het mooiste.. toen ik eten ging maken in het hostel, zei een meisje gedag en ik dacht neeeee!! het zal toch niet dat kind van dat kleffe stel zijn van gisteren. Toen ze tegen me aan begon te praten en na elke zin een boer liet, wist ik het zeker!! Vreselijk wijf! Op mijn kamer was een zweeds meisje (Eliana) en zei vroeg of ik al gegeten had, ja dus.. maar ik bood aan
wel mee te gaan hoor, als ze geen zin had alleen uit eten te gaan. Heb nog wat loempiaatjes op toen. We wilden nog naar de film, maar omdat we zo aan het kletsen waren, waren we daar alweer te laat voor. Toen vroeg ze of ik nog zin had om een stukje te lopen en heeft ze me laten zien, waar ze een tijdje gewoond had. Allemaal mooie appartementen rond een geweldige tuin met zwembad, jacuzzi en aan de andere kant van het zwembad een strandje.. en dat midden in de stad!! Betaalde ze wel 180 dollar per week voor.

Daarna zijn we in een heel druk en gezellig hostel nog wat gaan drinken en hebben we tot heel laat gedronken en alleen maar over mannen zitten kletsen. Heb vannacht heerlijk geslapen en vanmiddag vertrek ik alweer uit Brisbane. Oh, mijn tijd is weer bijna op..

Heel liefs en een heeeele dikke kus uit Brisbane!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!