Blue Mountains part 2

Hello,

ben ik alweer. Heb in no time mijn tas gepakt. Heb m heel even om gedaan, maar het ziet er echt niet uit!! Tas waar ga je met dat sprietje naartoe! Bora, jammer dat je net niet meer online was. Ik zal in het weekend wel op msn gaan, dan moeten jullie 's avonds maar wat langer wakker blijven.. Want om nou om 7 uur al te gaan msnen gaat me iets te ver..
Moet echt heel erg wennen aan het tijdsverschil. Ik loop gewoon een dag voor. En als ik dan 's avonds lekker even achter de computer wil, zijn jullie aan het werk..

Maar goed, verder met de Blue Mountains..
Bij de waterval wilden de jongens wel met hun voeten in het water staan en dan op de foto. Het gevolg, uitglijden en ineens diep; natte broek en telefoon. Ik stond klaar met het fototoestel, dus heb wel een paar leuke foto's daarvan kunnen maken. We zijn na die eerste wandeling weer met het busje verder gegaan, wat gegeten en naar het uitzichtspunt van the Three Sisters geweest. We konden kiezen tussen helemaal niet lopen, alleen heen lopen of ook nog terug. De anderen wilden wel lopen, maar het was weer zo steil en nu ook veel trappetjes, dus alleen Wout en Wout waren zulke bikkels dat ze weer terug omhoog gingen. Ik ben met Suzanne en Russel verder naar beneden gegaan, tot aan het treintje en daar weer mee omhoog. Was echt grappig. Dat treintje ging echt steil omhoog. Het leek de efteling wel. Helaas dus geen koala's gezien. Resultaat foto's tot nu toe; 2 rupsen en 0 kangaroes en 0 koala's..

In onze groep zaten trouwens ook best wel weer wat oudere mensen, dus ik was weer helemaal onder de indruk (net als in Thailand weet je nog, Mar) dat zij het zo goed vol hielden. Het was echt moeilijk lopen. Ik verloor op een gegeven moment nog mijn evenwicht en stapte toen maar naast de boomstam in een modderplas. Ik zakte echt diep weg met m'n schone pumaatje.. Maar toen ik m'n voet voorzichtig optilde viel het wel mee. Wout (limburger) hoorde ik ook steeds roepen: oh, m'n witte schoenen.. ha ha het was echt een beetje survivallen. Op de terugweg zijn we nog langs een gebied gereden waar ook kangaroes zitten, en ja hoor, wij remmen, uitstappen en weer als een stel rasechte toeristen
foto's schieten. Helaas, zat er een hek tussen, omdat ze anders elke keer de weg opspringen, dus het was een beetje dierentuin effect.. En de Nederlandse jongen die gisteren was geweest had en kangaroes en koalas gezien.. Nou ja, ik ging daarvoor naar OZ, dus als ik ze gisteren al had gezien, was ik nu klaar geweest hier.. :)

De 4 van gisteren komen zo naar dit hostel. Zij hadden de groepsreis geboekt en moesten vandaag hun hoteluit. Ga zo dus maar even op ze wachten en kijken wat
we gaan doen. Ik was gisteravond nog op het dakterras foto's gaan maken en heb daar nog een tijdje met 2 duitse jongens zitten kletsen, terwijl de kakkerlakken druk onder de picknicktafel ,waar wij op zaten, liepen. Yagh!! Toen ik terug op de kamer kwam, had ik nog maar 1 kamergenoot en heb mezelf verhuisd naar het onderbed. Gelukkig maar bleek vanmorgen, want ik kan nu echt bijna niet meer lopen. Ik had echt dat stapelbed niet meer uitgekomen.. Toen ik naar de douche liep, waren ze die net aan het schoonmaken. 1 verdieping lager moest ik maar. Makkelijk gezegd.. Ik stond echt even te twijfelen, met de lift of niet.. Uiteindelijk toch maar met de trap gegaan, het zag er niet uit. Leek wel of ik 2 gekneusde enkels had ofzo. En het is nog steeds bewolkt, dus als zij echt niet naar het strand gaan.. Misschien ga ik dan wel die havencruise doen. Heb ik ook nog een ticket van..
Vanavond moet ik om 22.00 uur mijn tas inchecken bij het busstation. Is niet ver, als je de weg kan vinden.. In mijn geval dus wel ver lopen, in het donker met die backpack. Hmmm, ik had toch beter een tas met wieltjes moeten meenemen, da's pas handig!!!
Ik neem de nachtbus naar Coffs Harbour heb daar een gratis overnachting, maar volgens mij is er niet zoveel te doen, dus ga zo de bus maar bellen, dat ik de dag erna weer mee verder ga. En dan op naar Byron Bay. Ik zorg wel dat ik op het eind weer op tijd terug in Sidney ben, want ik heb hier nog lang niet alles gezien!

Ga nu maar beneden in het hostel ff wat lezen, als ik dat boek nou uit heb, is mijn tas ook gelijk wat lichter. Rugzak woog trouwens maar 10 kilo. Maar ja, dan nog handbagage, jas e.d. wat nu wel nog in de rugzak erbij gepropt zit..
Werkse!!!!!! En tot mails!!!!!


Heeeeeel veel liefs uit Sidney!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!