The Blue Mountains

Hallo allemaal,

alles goed, bedankt voor alle lieve mailtjes!!!

Ik ben maandagmiddag aan de wandel gegaan. Met 2 nederlanders naar een punt waar je mooie foto's van het operahouse kon maken. Daarna wilde we wat eten en zijn we weer richting king's cross gelopen. Was ik 's morgens ook al geweest, dus toen zij daarna terug naar het hostel gingen ben ik nog naar de botanic garden terug gegaan. Echt zo mooi!!! Een mega park in the middle of Sidney met kakatoe's en megaspinnen en megavleermuizen. Ik las een bordje waarop stond dat als je een vleermuis op de grond vond je ze niet mocht
aanraken en iemand moest bellen, dus ik omhoog kijken of ik wat zag. Maar nee.. tot ik iets verder liep en mensen foto's zag maken (tja allemaal toeristen he!) toen ik omhoog keek zag ik die beesten. Echt huge! Die wil ik niet eens aanraken als ze op de grond liggen!
En dan die spinnen, ik kreeg helemaal de kriebels. Zag ik een rag hangen. Nou ragfijn kennen ze hier niet hoor, was bijna een touw! :) Wel veel gave foto's gemaakt. en dus heel veel gelopen. Kon 's avonds niet meer. Lag erg vroeg op bed, maar helaas 's nachts gingen er een paar irritant doen op de gang en mijn kamergenoot (had er inmiddels 3) ging er wat van zeggen. Ik nog slaperig 'thank you' gezegd, maar uiteindelijk werkte het averechts en
gingen ze toen tegen wat deuren enzo schoppen. Tja.. toen was ik klaarwakker en aangezien ik door alle indrukken overdag weinig met het gedoe van vorige week ben bezig geweest, ging ik toen natuurlijk piekeren. Ben van 1 tot 4 wakker geweest...

Volgende ochtend natuurlijk helemaal brak en pijn in mijn kuiten van al het wandelen. Miste nog mijn pannenkoeken als ontbijt, omdat ze niet lukte bij dat meisje en ik moest echt naar buiten omdat ik zou opgehaald worden om naar de blue mountains te gaan. Zaten 4 hele aardige nederlanders in het busje en ben eigenlijk de hele dag met hun geweest.We zouden eerst naar de kangaroes gaan. Maar helaas..we konden er niet door omdat er een rots op de weg was gevallen. Daarna naar het olympisch stadion geweest. Echt gelachen om de buschauffeur. We reden eerst langs het golf stadion enzo, hij van alles uitleggen. En toen reed ie ineens een rondje om zijn as. Riep hard door de microfoon "TENNIS CENTRE" "SWIMMING CENTRE" toen we er langs draaide. Toen zette hij de auto stil, olympisch muziekje keihard aan, motor heel hard gassen. En toen hij riep "OLYMPIC BOULEVARD!!!" trok hij heel hard op. Het was zo grappig, droogkloot.

Daarna wandelen door de lage Blue Mountains, naar waterval enzo. Maar het was zo'n onbegaanbaar pad, dat het echt uitkijken was. Op een gegeven moment zei ik
ook. En als je links van je kijkt zie je een heel mooi uitzicht, maar wij zien alleen maar rotsen, plassen en takken, die je moet ontwijken. De limburgse jongen zei toen; ja er kunnen wel 12 koala's boven ons hangen, maar wij zijn alleen maar bezig met overleven! Ik heb echt gelachen met hem de hele dag. Ik hou echt van die brabantse humor. Maar goed, misschien mail ik straks wel verder over the mountains, maar ik moet nu echt gaan uitchecken,voordat ik te laat ben. Heb met die Nederlanders van gisteren afgesproken, maar het is helaas weer bewolkt, dus of we naar het strand gaan.. En ik kan nu echt bijna niet meer lopen.. Mijn kuiten!!!!

Werkse jullie, of eigenlijk welterusten!!!

Liefs, Lique

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!