Australië, Sydney!!

Hai allemaal,

Nou ik ben gearriveerd in OZ hoor!! Wat een reis!! Ben om 7.15 uur gaan vliegen zaterdagochtend en was hier jullie-tijd zondagochtend. Het is hier 10 uur later, dus jullie liggen nu lekker te slapen, terwijl ik alweer halverwege mijn eerste dag zit.
Ik had een overstap in Oostenrijk, maar dat ging wel heel vlot, daarna in Kuala Lumpur er nog eens uit en het laatste stuk heb ik bijna alleen maar geslapen. Heb eigenlijk maar 1 film gekeken en 1 boek uitgelezen, verder veel geslapen.

Gisteravond netjes hier van het vliegveld opgehaald, nadat ik er door de douane was uitgepikt en mijn tas moest laten zien en vragen moest beantwoorden als: Waarom heb je geen geld bij je? En wat doe je in Nederland? Tja, ik zie er natuurlijk ook zo verdacht uit!! :) Bij het hostel moest ik wel ff wennen, deel mijn kamer met 2 anderen. Heb gisteravond de hele avond met een stel Nederlanders eerst buiten op de stoep gezellig gezeten en toen het hard begon te regenen en onweren zijn we naar het balkon verhuist. Toen ik naar bed ging om 00.30 uur lagen mijn kamergenoten (die ik nog niet had ontmoet) al te slapen. Ik in het donker in het stapelbed geklommen. Was als de dood dat ik er uit zou vallen. Ben natuurlijk 2 persoons gewend! :) Moet zo ook even mijn rugzak opnieuw inpakken, want ik heb nu alles er zo ingegooid zitten en kan niks vinden. Vanmorgen pannenkoeken als ontbijt op. Moest bij de receptie bord en bestek enzo halen, tegen borg. Daarna naar Cindy van Australian Backpackers gegaan en buspas,pakketje met wat overnachtingen, safari en zeiltocht geboekt en morgen ga ik naar de Blue Mountains.

Ga nu maar weer terug naar het hostel. Heb om 14.00 uur met 2 jongens afgesproken om door het park naar het uitkijkpunt te gaan, foto's van het operahouse enzo maken, net als elke toerist hier. :) Het hostel ligt wel heel erg centraal aan het park met de Cathedrale voor ons, als aanknooppunt om de weg te vinden. Ben vanmorgen echt een tijd bezig geweest
Cindy te vinden, terwijl ze toch echt maar 2 straten bij mijn hostel vandaan zit... Blond he, dan heb je dat! Kwam wel nog langs een kinderdagverblijf. Zag er heel leuk uit. Wel gevaarlijk klimspeelgoed en heel veel leidsters! Woensdagavond vertrek ik uit Sidney met de nachtbus.
Het zonnetje schijnt inmiddels gelukkig weer. (Want net zag het eruit of het weer ging regenen.) Het is hier wel heerlijk warm, goed uit te houden!

Nou lieve mensen, Groetjes en heel veel liefs van de andere kant van de
wereld!!!!
XX Lique

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!