Chiang Mai, happy chinese new year!

Hello!

Donderdag dan in 60 Blue House aangekomen en er waren bijna geen gasten, maar het is superschoon en het is zo ingericht dat je een handdoekrek met je dormnumber hebt, een plankje voor jezelf bij de wasbak enz enz. Heel goed geregeld dus..en.. allemaal blauwe muren met bloemen ed. Woman's only.Enige nadeel misschien is het te harde bed en te dikke kussen. Ik ben 's middags op zoek gegaan naar wat tempels en een beetje rondgelopen. Ik vond het nogal saai, maar ik had met Rod en Dave afgesproken bij John's place en daar was het een stuk drukker. Zat ik bij John's place half7 waren ze er niet.. had ik me vergist in de tijd. Een uur niks te doen.Om de hoek zat een geweldige juicebar, dus ben ikbij een man uitAmerikaaangeschoven. Leuke man, hij had eenzoon van 33 en ik had om zijn nummer moeten vragen, van die zoon danhaha.

Daarna bij John's bar waren de jongens nog later doordat Rod verhuisd was naar een fancy hotel, omdat in hun hostel de insecten in de wasbak liepen. Maar ach, ze hadden ' wijfie' waar ik was, dus ik vermaakte me wel. We hebben een heerlijke pizza gegeten bij een thaise Italiaan. Dave is daarna nog een keer verhuisd, omdat je zijn hostel van een achterstraat zo ongezien kon binnen komen. Hij zit nu in Sohohostel. Erg leuk en mooi van buiten dan iig. Wezijn bij een bar nog aan de baileys gegaan, maarwe hadden daarvoor op de stoep bij Daves hostel zitten kletsen en Rod was door zijn tshirt heen compleet lek geprikt. Dave wilde een beetje op tijd naar bed en hun straat bestaat vnl uithalflege barretjes met veel thaise dames met chubby old guys, dus ik ben met Rod meegegaan naar zijn hotel omaloe vera op alle bulten te smeren. Tres chique zijn hotel! Mijn engels gaat met sprongen vooruit, hoewel ik deze vakantie vanaf het begin af aan al weinig moeite heb en al in een paar dagen in het engels denk. Rod is met zijn canadese accent alleen wel makkelijker te volgen dan alle engelsen die ik ontmoet.

Zaterdag waren Laura en Abbey(UK)(zij haddenelkaar via travelbuddy leren kennen) ook naar mijn hostel verhuisd en hebben we met zn drieen een fiets gehuurd. Erg grappig. Mijn benen zaten in mijn nek enAbbey kon amper bij degrond. We hebben de flowermarket en chinatown gezien. Maar gezien het chinese newyear, wordt dat steeds drukker en drukker. 's Middags werden we om 16 uur, wat inthaise begrippen 16.45 uur betekend opgehaaldvoor een kookcursus.Supergezellig en ik heb zoooo lekker gegeten. Eerst gingen we naar een markt waar we alles uitgelegd kregen en daarna mochten we foto's maken. Het meest smerig vond ik de varkenskoppen met ogen, haren en tong er nog aan. Daarna naar het restaurant. Ik begon met fried rice, made my own green curry, coconutsoup with chicken en spring rolls. Aan het eind plofte we allemaal uit elkaar en kregen we een kookboek met alle recepten incl foto's mee. En ik heb voor het eerst dragonfruit op.

Ik had 's avonds weer met Dave en Rod afgesproken. Ditkeer bij de monkeybar.Best een eind met de taxi en het is meerde place waar alle locals uitgaan. Toen ik aankwam waren de jongens er nog niet, dus sprakik maareen paar engelse mannen aan. Ik ben vervolgens bij hun aangeschoven. Zij hadden een tafelvlak naast het podium met een klein tafeltje ernaast waar de liquor op stond enzodra je glas bijna leeg was werd het door een thaise dame bijgevuld. Erg fancy dus. Dave was inmiddels in zijn eentje gearriveerd en ik ben met Timblijven kletsen. Uiteindelijk ben ik door hem achteropzijn scooter thuis gebracht.

X Lique

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!