Bangkok

Hallo,

hier een berichtje vanuit Bangkok! Gistermiddag om 12.30 uur vanaf Schiphol vertrokken en geen idee hoe laat ik aan ben gekomen. Een tussenstop in China en het laatste stukje vliegen kan ik me weinig meer van herinneren, zo moe was ik. Het was op Schiphol nog even spannend of ik wel mee kon, want ik was overbooked.. Puntje bij paaltje was er in het vliegtuig plek te over en had ik dus heerlijk de ruimte. Het is hier 6 uur later, maar omdat ik zo goed als een nacht heb overgeslagen heb ik het idee dat het nu al ruim middernacht is.

Vanaf het vliegveld met 2 knullen een taxi gedeeld en hier raakte ik al snel aan de praat met twee engelse meiden, Christine en Laura, die me op sleeptouw langs allemaal winkeltjes hebben genomen. Om een uur of 4 wilden ze een late lunch, zaten we daar bij zo'n wegrestaurantje en ja hoor, de eerste rat gespot.. Rende zo onder de tafeltjes door..! Zij hadden allebei India achter de rug, dus keken er niet eens van op. Het is hier schoon vergeleken met daar.

Weer terug bij het hostel ben ik toch maar weer aan de wandel gegaan, want stilzitten is in slaap vallen, zeker aangezien mijn hostel alleen maar loungeruimtes heeft, dus ben ik naar Khao San Road gelopen en vervolgens ergens in een straat overheerlijk zitten eten voor nog geen 80 cent. De eerste gefrituurde schorpioenen al aangeboden gekregen, maar ik ging toch maar voor de rijst met groenten. Ik had gezelschap van een zwitserse vrouw, die ook weer net uit India kwam, dus was gezellig en interessant. En op de terugweg nog een broek gekocht. Kleding genoeg hier, maar ik kan nog wat kilo kwijt in mijn tas, dus dat komt goed ;) Het is nu 20 uur en nog ong 30 gr. Heerlijk dus!

Liefs vanuit het drukkeen warme Bangkok!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!