Kuala Lumpur

Hello allemaal!

Inmiddels ben ik weer thuis in het koude kikkerlandje.. oke, oke, de zon schijnt wel, maar vergeleken met 32 gr. gemiddeld is dit toch wel ff minder.

Ik hoopte donderdagnacht lekker te kunnen gaan slapen, maar voordat ik bovenin mijn stapelbed kroop hoorde ik het al... mijn onderbedbuurman snurkte!! Damn wat een herrie maakte hij zeg! Om 2.45 uur waren mijn andere 2 duitse kamergenoten ook al 'thuis' en lagen heerlijk te pitten,( ik had 1 van hun 2 weken geleden al ontmoet, klein wereldje blijft het in backpackersland)maar bij mij was mijn humeur inmiddels naar een dieptepunt gezakt. Ik had al geschud met het hele bed, gefloten, geroepen, keihard gevraagd of hij niet kon stoppen met snurken.. maar nee.. Toen ik het punt bereikt had dat ik het geluid met een kussen voorgoed wilde dempen, ben ik maar naar de receptie gegaan. Rosa zat op de bank een tijdschriftje te lezen en ik ben naast haar gaan zitten/liggen en viel ter plekke bijna gelijk in slaap. De eigenaar ging net naar bed en die kwam met het goede nieuws dat er om 3 uur een stelletje vertrok, dus dat ik dan in die privateroom kon. Het gesnurk van de aziaat was ze niet vreemd.. Het bed was dan niet verschoond, maar het kon me allemaal niks meer schelen, zolang ik mijn ogen maar dicht kon doen! Al had ik achter het hostel op de grond tussen de kakkerlakken moeten slapen, zolang ze maar stil waren!

Om 8 uur kwam Rosa me alweer wakker maken, dat de aziaat was vertrokken en ik weer naar 'mijn eigen bed' kon.. uiteindelijk om half 11 toch maar gaan ontbijten en daarna naar alle malls in de buurt gegaan. Sunshine Bedz ligt midden in de golden triangle, tegenover een gigamall Lot 10 genaamd, alleen zitten daar alle dure merken. Dus ook nog maar naar Times Square geweest en daar 'goedkoop' geshopt. Die malls zijn zo groot, dat ik een paar verdiepingen een paar keer gehad heb, omdat ik dan na een half uur bedacht dat ik dat leuke hoesje voor mijn ebookreader toch wél wilde hebben en vervolgens dat winkeltje niet meer terug kon vinden!

's Avonds in een Chinatown straatje gegeten. Ikben maar ergens gaan zitten waar het heel druk was. Je moest bij een ober bestellen en vervolgens waren het allemaal'kraampjes' voor zich blijkbaar, want mijnstarfruit juice werd door deééngebracht en moest ikbij hem afrekenen en mijnsatay en groenten werden weer door2 anderengebracht.

Daarna lange broek aan en op weg naar KLIA airport met de monorail en KLIA Express. Laura uit Duitsland vloog op dezelfde tijd, dus we zijn samen gegaan, erg gezellig. In KLIA heb je midden in het vliegveld, onderweg naar de gates ineens een junglewalk! Gewoon een stukje jungle midden in de drukte. Ook heb je hier metro's die je naar de verre gates of naar de bagagehall brengen.

In het vliegtuig had ik voor me 2 families met kinderen, dus ik heb alweer aan het geluid van huilende baby's en een koppige peuter kunnen wennen! Ong. 12 uur vliegen, 1 1/2 film gekeken, 1 serie en toch ook wel erg veel en best goed geslapen. De tijd vliegt ook wel voorbij als je steeds een half uur in de rij voor het toilet staat te wachten..

Nu weer thuis in alle luxe!

ThanX allemaal voor het lezen en de reacties! Liefs, Lique

Reacties

Reacties

mariella

wat een super leuke verhalen ;) ik zal de site nog aan me zus geven misschien herkent ze dan nog wel dingen ;)
en ook super mooie foto s gemaakt;)
tot van de week weer op t werk! nu kan je nog ff nagenieten ;)

x mariella

Angelique

ThanX envergat het steeds te vermelden, maar bij deze, bedankt vooral voor het lenen van de zaklamp.. errug vaak gebruikt in de jungle! Tot van de week weer!!
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!